Herczeg Tamás az Operában
Személycserék történtek a Magyar Állami Operaház élén. Az intézmény főigazgatója, Hegyi Árpád Jutocsa szeptember 5-i hatállyal Herczeg Tamást (képünkön) kommunikációs és marketingigazgatónak nevezte ki.
A Magyar Állami Operaházba nevezték ki kommunikációs és marketingigazgatónak a szegedi Herczeg Tamást, aki korábban az Operettszínház marketingigazgatója, azt megelőzően pedig a Szegedi Nemzeti Színház marketingvezetőjeként dolgozott.

A Magyar Állami Operaházba nevezték ki kommunikációs és marketingigazgatónak a szegedi Herczeg Tamást, aki korábban az Operettszínház marketingigazgatója, azt megelőzően pedig a Szegedi Nemzeti Színház marketingvezetőjeként dolgozott.

– A kinevezés nem ért váratlanul, s tapasztalataim vannak már ezen a területen, hiszen korábban az Operettszínházban hasonló munkát végeztem – mondta lapunknak Herczeg Tamás. (fotó) – Az Operaházban a területemhez közel álló különböző egységeket – marketing, sajtó, jegyértékesítés, közönségkapcsolatok, nézőtéri felügyelet, az épület értékesítése – integrálom. A feladat tehát nem új a 32 éves szakember számára, azt viszont hangsúlyozta: az operetthez képest más volumenű feladatai lesznek. Hozzátette: Kesselyák Gergellyel, az Operaház újonnan kinevezett művészeti vezetőjével az operettben és a Szegedi Szabadtéri Játékokon már dolgozott együtt, Szegeden kötődött barátságuk is.
Herczeg az ideihez hasonlóan a jövő nyáron is a Szegedi Szabadtéri Játékok kommunikációs tanácsadójaként tevékenykedik majd, s bízik abban, hogy újjá lehet éleszteni az egykori együttműködést az Operaház és a szegedi szabadtéri között, amely közös előadásokban nyilvánulhat majd meg.

Forrás: Délmagyar Online

[ Nyemcsok Éva ] 2005-09-06 07:02:00