Zabáljunk reklámot együtt sokan!
Párizs, Lyon, Bordeaux, Milano, Genf, München, Avignon, Brüsszel, Amszterdam, Montreal, Sydney, Chicago, Athén, Varsó Dzsakarta, Tel-Aviv, Bejrút, Koppenhága és 2002-ben már itt Magyarországon is, méghozzá másodszorra. A Reklámzabálók Éjszakája újra elkövetkezik november 22-én a Budapesti Kongresszusi Központban.
Jean-Marie Boursicot, aki nélkül tán soha nem jött volna létre ez az egész világot bejáró eseménysorozat, tíz évesen kapott először egy kis dobozt, mely egy kidobásra ítélt reklámfilmet tartalmazott. Úgy tűnik, e pillanatok örökre meghatározták életét, hiszen azóta több mint félmilliós gyűjteménnyel büszkélkedhet a francia úr, amely természetesen még most is bővül. A filmek nagyobb részét tehát, melyeket az estén láthatunk, az ő jóvoltából vetítik le nekünk.

 

Ez a csúnya „magyar” szóval talán valódi happeningnek nevezhető kavalkád este hét órakor veszi kezdetét, hogy aztán kedvére zabálhassa a látogató a reklámokat egészen éjjel egy-két óráig. Mind régieket, mind pedig újakat.

 

Magyarokat és külföldieket egyaránt. Sőt a tavalyi díjazott szpotokon is elnosztalgiázhatunk. Mint ahogyan 2001-ben, ezúttal is látványos műsorözön lepi majd el a színpadot a vetítések közötti szünetekben. A NEO koncertet ad és a Westel is izgalmas meglepetésműsort ígér. Megismerkedhetünk Szabó Lőrinc és Kozma Péter, reklámgyártók munkásságával és ebben az évben is kiosztják a Reklámzabálók Kreatív-díját, ahol a döntő szó a közönségé.

 
Kovács Úr „Kapucsók”
 

Kovács Úr című reklámfilmet díjazza a publikum az internetes szavazáson, a helyszíni sms-voksok alapján pedig a „Kapucsók” című nyert.
Néhány óra leforgása alatt eljutunk tehát Hurka Gyurkától az animált, halványlila csokirajongó bébiufóig. Izgalmas utazásnak ígérkezik!
[ Szepesi Krisztina ] 2002-11-21 11:43:00